ClickCease

Політика повернення товару та оплати
Умови повернення, заміни товару, та повернення оплати викладені у шостому розділі Пубілчної угоди:

6. Повернення та заміна Товару, повернення оплати.

6.1. Згідно Закону України "Про захист прав споживачів" зрізані квіти де-факто не підлягають поверненню, адже вони є швидкопсувним товаром, і, як наслідок, їх не можна повернути продавцеві після отримання Замовлення без втрати товарного вигляду, як цього вимагає закон.

6.2. Під час передачі кур'єром Товару Покупцю або Отримувачу, Покупець (Отримувач) має право відмовитись від Товару та отримати заміну Товару або повернення оплати, якщо вона вже була здійснена. У такому випадку Покупець (Отримувач) має одразу повернути Товар кур'єру та надіслати запит на повернення коштів на адресу hello@springa.com.ua, вказавши при цьому причину повернення.

6.3. Протягом 72 годин після отримання Товару, Покупець може пред'явити претензії щодо якості Товару (рекламацію), надіславши листа на адресу hello@springa.com.ua. Рекламація має містити ім'я,контактні дані Покупця, опис та фотографії дефектів Товару. Анонімні рекламації, рекламації, які надіслані пізніше, ніж через 72 години після отримання Товару та рекламації, які містять ненормативну лексику, не розглядаються.

6.4. Продавець має надати відповідь Покупцю протягом 24 годин після отримання скарги.

6.5. Якщо Продавець встановить, що Товар був неякісним, то Продавець зобов'язується на вибір Покупця:

а) Здійснити повернення оплат. Вартість Товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця. Для цього Покупець має надіслати Продавцю на електронну пошту hello@springa.com.ua міжнародний номер банківського рахунку (IBAN), на який необхідно надіслати кошти.

б) Замінити Товар на аналогічний. продавець здійснює заміну Товару протягом 24 годин, якщо відповідні квіти для заміни є у наявності. Якщо відповідних квітів у наявності немає, Продавець може запропонувати а) повернення коштів; б) заміну на інший Товар з аналогічною вартістю.

6.6. Товар не може вважатись неякісним за наступних умов:

6.6.1. Покупець/Отримувач не дотримується правил догляду за квітами, зазначеними у відповідному розділі Сайту "Догляд за квітами".

6.6.2. Зовнішній вигляд Товарів частково відрізняється від фотографій на Сайті, з огляду на наступне:

а) сприйняття кольорів, відтінків та розмірів можуть відрізнятись від реальних внаслідок особливостей налаштувань екранів, фотоапаратів або ракурсу фотозйомки.

б) відтінки квітів можуть фактично відрізнятись від зображених на фото, через різні (але близькі) кольори квітів у різних партіях поставок одного сорту.

в) Продавець залишає за собою право за попередньою згодою з Покупцем замінити не більше ніж 20% квітів у букеті на візуально аналогічні квіти тієї ж цінової категорії та тієї ж кількості. Це зумовлено тим, що квіти є сезонним товаром і деякі сорти можуть бути недоступні в певний період часу.

г) Зовнішній вигляд упаковки, до якої входять паперова упаковка, листівки, скляні вази тощо, може відрізнятися від зображених на фото на Сайті.